10 december 2008

I'm addicted to a life of material

Lång dag.
Försovde mig med en halvtimma idag, sitta på navigatorn i 2,5timma. Fixa mitt cv och söka jobb, härligt och ha ett bra cv nu. Sedan in till stan lämna tillbaka den mp3en jag köpte igår. Åka till netonnet, gullig chaufför
som visade mig vägen, åkte med henne på hemvägen med. Hittade ingenting där eftersom dom kunde inget om mp3er (dom som jobbade där, iallafall dom 2 jag pratade med). Åka in till siba, kolla där. Fick hjälp, och det blev en creative zen 16gb. Dubbelt upp med gb än vad jag hade tänkt men men värt det. Sedan sitta på terminalen, ladda mobilen lite. Gå och fika med sötbea, otroligt söt både utseende och personlighet. Hem, fixa med mp3.
OCH JAG ÄR INTE MISSNÖJD, hihi.



Bea och jag åt en stor chokladmuffins med chokladsmet inuti.

min mp3, färgskärm men orkade inte ha färg på bilderna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var mysigt med fika, du är söt.
Vilken tur att du tyckte bättre om den MP3n, den såg FRÄÄÄN ut, haha. Nej, men fin :).