18 december 2008

Dagen innan resan till Gävle!

Idag har jag sovit, åkt och handlat på ica maxi, varit på apoteket, fixat mina tabletter, postat brev, lämnat in lapp till soc.
Patrik kom hit och myste med mig i 2timmar, kort stund, men bättre än inget.
Finns inget bättre än att ha honom nära, hans fina pussar.
Jag har aldrig känt såhär för något, åh saknar han redan.

Jag borde egentligen sova nu, ska upp klockan 04:00..
Tåget till Gävle går 06:02. (byter i örebro, är uppe i Gävle 11:48)
Min pappa är snäll och kör in mig, hihi.
Snart får jag träffa min fina mamma och mina fina systrar.
Väldigt tragiskt att den fina delen av familjen ska bo 70mil ifrån en.

Sitter och fixar med min mp3 nu, så jag kan kolla på serier imorgon på tågen.
och jag lär sakna några få så fruktansvärt, ni vet vilka ni är.

Inga kommentarer: