23 december 2008

Dagen före!

Idag är det dagen före Julafton, och jag har inte sovit på hela natten.
Inte Cecilia heller (cissiluu.blogspot.com). Nu är hon, mamma, Johanna, Tobias och hans bror Thomas iväg och handlar mat. Jag är sitter här och fördriver tiden, ingen ide och gå och lägga sig nu. Ska ändå upp tidigt imorgon, ska åka till mamma idag och sen tidigt till Cecilia imorgon för att kunna äta julfrukost tillsammans. Jag längtar tills imorgon, att se allas reaktioner när dom öppnar julklapparna, äta sig tjock på den underbara maten, och för att inte nämna allt godis. Hehe. Det känns lite skumt att mamma och Johanna bor här uppe i Gävle.

Men igår solade jag och Cecilia solarium, första gången för mig. Och jag såg seriöst ut som en prickigkorv, hemskt. Men det försvann efter cirka 3-4min, tur det.

Och lite snö ligger det på marken, gränsen går ju precis här vid gävle när det gäller snön i år. Hoppas det börjar snö lite senare idag eller förhoppningsvis imorgon.
A white christmas.

Bilder och sådant kommer när jag kommer hem år 2009 ;) hehe, känns långt kvar men det är cirka 2veckor till ett nytt år.

Ha en underbar Jul!
(googlade fram en bild på Gävlebocken, tagen i år tror jag)

Inga kommentarer: