03 december 2008

Cilla på besök

Cecilia kom ner onsdagen den 26:e, då blev det bara åka hem och ta det lungt.
Torsdagen
åkte vi in till stan och shoppade, åt på tacosbuffen, hem till bror och hälsa på. Sen åkte vi in till stan och höll Patrik sällskap tills hans tåg skulle gå.

Fredagen
åkte vi till ikea, shoppade, och var där i några timmar. Sedan istan hämtade Angelica oss, hem till torslanda, äta middag med far. Sedan hem till Angelica, sova över där.
Lördagen
då åkte vi till Ullared, jag fick iallafall lite smågrejer, en extern hårddisk och en ny mp3. jag älskar ullared.


Söndagen hängde jag och Cilla med Pappa och Lena till Hönö på marknad, inget spännande. Senare på kvällen gick vi ut och tog ett glas eller två.


Måndags segade vi bara hela dagen, jag sov mest eftersom jag har blivit sjuk.
Igår åkte jag och cilla in till stan för att hjälpa Patrik och shoppa, hihi. Sedan efter han hade gått. Gick jag och cilla och åt på tacobuffen. Hem och äta mat med far eftersom han inte hade fått mitt sms. Angelica kom hit, spelade en massa sällskapspel.
Idag, åkte cilla hem igen..

Inga kommentarer: