16 november 2008

Kom i, Kom i, Kom i min fantasi

Denna helgen har varit underbar!
Skulle egentligen till Patrik i fredags, men jag gick på bio med Madde istället för fredag passade henne bäst. Vi kollade på saw5, den var bra och jag vet att det kommer komma åtminstone en till, märkte man på slutet. Senare hämtade Marcus oss, vi drog och handlade lite, sen tankade madde ner en annan skräckfilm, liftarna eller något hette den. Den var skit bra, och såna filmer är ju mer realistiska. Sen gick vi och la oss när klockan var runt 3 snåret. Vaknade dagen efter att rataxes låg bredvid mig och myste. Gjorde mig iordning och sådant, sen tog jag tåget till Patrik. Vi kollade film, åt chips, pratade och sådant mys. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna honom, han är helt enkelt för bra för mig. Enligt mina ögon iallafall, ssch. Idag klev vi upp 7, eller han iallafall. Jag gick upp halv 8. Han skulle jobba idag, så tåget gick vid 9. Och nu sitter jag här, är glad för jag har fått mina socpengar (i fredags dock), ska snart fixa gävlebiljetterna.

btw, jag och patrik är ett par nu :$ (14/11 enligt mig).

Inga kommentarer: