27 november 2008

I kissed a girl

Cecilia kom ner igår, blev att åka hem direkt. Hennes vän Angelica körde hem oss, och så satt vi i mitt rum och umgicks lite. Senare på kvällen efter Angelica har åkt hem, Pappa har gått och lagt sig. När jag och Cilla satt och åt godis, kommer cilla med den smarta idéen. "Ska vi inte möblera nu?, och slänga in allt du inte vill ha i garderoben". Eftersom jag har två rum, är i ett och kläderna och sådant i andra. Så vi började möblera mitt i natten. Och idag ska vi in till ikea, sedan stan och shoppa. jag har ju två sängar, och en ska vi köpa ben till så jag kan få dubbelsäng, skönt. Just nu har den sängen en ramstomme. Senare på kvällen ska vi till marcus och madde och hälsa på, ska smsa dom strax så dom vet.

Cilla bara somnar om och om igen, äh nu ska hon upp.

Inga kommentarer: