15 oktober 2008

I let the icey thoughts run through me

är allt fel nu eller är det bara jag?
imorgon är det sticky, då super vi bort allt med ett leende på läpparna.


update:
adhfhgfeif seriöst, varför var denna låten just tvungen och komma på, nu sitter man här och är tårögd. blank and jones - mind of wonderful. jag vill ut och fota, längesen var det nu. varför måste det vara kallt? varför måste jag egentligen sova nu? Jo, för jag har en massa möten. hela mitt liv nu består av en massa möten och slötid. jag blir sjuk i huvudet. man har iaf sökt jobb idag. imorgon är det sista gången jag kliver in i skolan, har lite panik över det. för imorgon försvinner min säkerhet. jag är på okändmark just nu. bla, bla, ni suger dessutom på att kommentera. så nu peppar vi sticky istället.

Inga kommentarer: