30 oktober 2008

vandra omkring i min längtans värld

åh ^__^
igår åkte jag till Patrik och myste. Låg och kollade film och han lagade mat till mig, hihi. Kycklingfile, potatiskroketter och go sås. dock glömde han köpa glass, så det blev ingen glass till efterrätt men jag klarade mig ändå. Sov rätt okej i natt förutom att jag vaknade upp vid 5 på morgonen, tur att man kunde krama om patrik då och somna om. Sen idag när jag hoppade av tåget så lämnade min bror charlie till mig så vi fick ta spårvagnen hem till min bror, som han skulle iväg och jobba.
Nu är man hemma i torslanda igen, pappa sover hos lena inatt. och charlie springer bara runt överallt, det var bättre och ta hem honom idag så slipper min bror köra fram och tillbaka flera gånger.
Imorgon blir det maskerad hos jesca, jag och angela kommer vara finast.

Inga kommentarer: