26 oktober 2008

BD kväll på saturn igår!

Ja, igår var det då BD kväll på saturn (eller så kallat haket)
först drog jag till angela, förfestade. Sen kom vi till Saturn vid 9 precis när det hade öppnat, score. men vi började chilla och prata med en brud som var helt ensam. ofta man drar ut på krogen ensam? jaja. Sen började komma mer folk, och jag langade inte peppen att dricka men hade kul ändå. Som t.ex. en gång när jag och angela var ute och rökte så var det en kille som frågade om han fick klappa på min kofta och sen på mitt hår. och självklart så säger man ju inte nej xD han kallade mig katten eller något liknande. Kul var det iaf. Sen dansade jag en massa med angela, torbjörn jagade partyfotografen. Och bilderna finns på www.popklubb.se. Och tyvärr kom inte min eller torbjörns bild upp när vi posar med självaste partyfotografen, det sög ju. Men ja, i vilket fall. jag drog hem tidigare än vad jag brukar göra. och det ösregnade ut, drog förbi seveneleven vid grönsakstorget, där josefin jobbade. Sen hade jag världens tur och hann med min buss :).

Bilder ifrån igår:
först dom bilderna i från Saturn, det är 3st (www.popklubb.se)


nu kommer mina bilder, dom är typ suddiga men charmiga.

Inga kommentarer: