28 september 2008

Golden days

Igår var skitkul, jag var full och glad.
Drog till Sofie efter jag hade ätit ändå. Kom dit vid 10tiden, Anna mötte mig. Vi satt och drack och chillade, sen tryckte vi in oss, 8pers i en liten bil. In mot stan, in på golden days. Happy hour 00-01. Vi skulle dragit vidare men det blev aldrig så. Hoppas du blev nöjd med din födelsedag, sofie. Grattis! Och jag blev raggad på (vilket aldrig händer) först av en söt kille vid baren, urgullig. Sen två blattar som ville ha min mössa typ. haha. och sedan av en tjej uta
nför mc donalds, som lånade min tändare. Hon kramade mig. Sen slog någon mig på röven inne på mc donalds, jahaja. och fina sms fick man ju också, haha. jaja snor bilder från alla andra sen som min kamera fick inte plats i min väska xD

idag är jag mer förkyld, och ont i halsen. kanske efter allt sjungande igår. haha.

1, Sarrii's bild. 2, Anna's bild 3, Sandra's bild 4, 5, 6, 7, 8, Sofie's bilder

Inga kommentarer: