27 augusti 2008

tatuering

Idag var jag och fikade med Angela och Amy.
Stackarna fick vänta på mig eftersom jag jobbade över.
Sen gick vi till clas ohlson, sen drog amy baby.
Jag och Angela gick till Indiska och sedan H&M.
Nu har jag ett par arbetsbyxor, dock för snygga för arbete.
men jaja. och nyss åt jag upp den sista kvikk lunsj. mer tack..



klicka på bilderna för att visas större.

Igår så tatuerade jag och madde oss.
Vi gjorde lite ärenden först, sen fikade vi (tog en korv på ica maxi)
sen begav vi oss till tatueringstudion (aka lena händer)
Jag började såklart, hon fixade och målade upp min tatuering.
När hon gjorde E:et så gjorde det ont, sen kändes det bara skumt.
när hon var på t:et så blev jag väldigt varmt, så vi tog en paus.
Då målade hon på frihand i Madde's nacke.
Sen fortsatte hon på mig, sen blev det Maddes tur.
Det gick väldigt snabbt, allt som allo så kanske 45min.
och billigt var det, 600kr/st.

klicka på bilderna för att visas större:


1 kommentar:

Anonym sa...

fett snyggt verkligen! :*