12 augusti 2008

Roadtrip to denmark.

Min far kom och hämtade mig klockan 06:00.
Jag hade precis somnat när han ringde, upp, slänga på sig kläderna, dra.
sen glömde jag mata katterna, springa in igen, ge dom mat, dra.
Sen åkte vi och hämtade upp Lena, Victoria, Christoffer.
Och sen blev det Stena Line Express, rätt gött.

Komma iväg tidigt och inte slösa sin engeri på båten dit.
Vi drog till Skagen och gick runt och kollade,
min far badade som vanligt, vi fikade.

Sen påvägen tillbaka till bilen, HITTADE JAG EN DANSK 500LAPP.
(och det motsvarar 600 svenska kronor).
Och efteråt så gick vi runt i Fredrikshavn och kollade lite i affärer.
hittade en söt väska, men jag bangade ur :( dåligt.
tänkte köpa alkohol också, men kändes dumt med pappa Kai och Lena.
Senare blev det gå och sitta och vänta i bilkö för att köra på båten.
Jag mötte min man, Nicke Nyfiken <3>(victoria och pappa träffade han med).
vi gick runt på båten och segade.
sen fick jag 100kr av pappa för att spela. (åh, älska 1kr's automaterna.)
Jag vann iaf sammanlagt 60kr, så förlorade bara 40kr. Äh värt för mig ändå.

Dom lämnade av mig först,
nu sitter jag här och äter godiset jag köpte på båten.

Btw, Fredrikshavn kan jag tänka mig och bo.
Jätte fint där, gamla hus, osv.
danmark<3
och i Norge<3 vill jag bo.
Sverige är inte vackert. (inte idag..)

Inga kommentarer: