24 augusti 2008

he-he-he-helg!

Nu går vi baklänges!

Idag är jag skittrött, och har helt enkelt sovit för lite.
har ont i nacken och svanken, bra.
idag blir det slapp, gött.


Lördag's blev det chillkväll hos Amy,
det var Jag, Angela, Cassie, Markus, Mattias och Amy ofc.

Innan Markus och Mattias kom, satt vi och rökte vattenpipa och drack vin.
Man blir så seg av rödvin. Sen gick vi och mötte Markus och Mattias.
Satt och spelade "trodde du ja", hela kvällen.

Sen var det dags och dra hem
.
Hem till torslanda, scoore! nej.

Fredag's blev det cpfest i mölndal.
Vi satt och hängde vid nekrosdammen,

jag, angela, amy, markus och johnny.
Drack och pratade lite och segade.
Sen tog vi oss i kragen och drog ner till korsvägen.

Kom fram till festen, knappt några folk.
Det va
r Dayna som bjöd oss.
alla prövade daynas glasögon, och mina partybrills (som nu ligger hos angela)

Kul var det (bara för att man var full), tills han som bodde där började skrika.

: "vem fan har fimpat en cigg på min matta?
Det har fan bränt hål.

jag ska slå ihjäl den som gjorde det med denhär flaskan"
haha, en 50cl petflaska med vatten i.

lol, sen blev det dålig stämmning och vi drog
oss.
Käkade på mc donalds, sen kraschade jag hos angela, puss.


bilderna ifrån fredags (har inga ifrån lördags):

Inga kommentarer: