11 juli 2008

Godmorgon Sverige!
Igår klippte jag min bror, hittade en fin frisyr.
dock råkade jag klippa lite kortare än själva frisyren.
men han blev jätte nöjd, och gav mig peppning till att blir frisör.
Jag har ju lagt frisörjobb-grejen på hyllan.

Dags och plocka upp det och bli lärling kanske?
Lärling i 2år och du tjänar ju pengar samtidigt.
Var än du är någonstans så finns det ju alltid frisörer hit och dit.
och sen ska jag gå kvällskurs eller något för att utbilda mig närmare kurator-jobbet.
Åh, det är så mycket jag vill jobba med.
t.ex. frisör, kurator, lokalvårdare, barnskötare, cafebiträde osv.

Någonstans får man väl börja, men frågan är var?

Jag ska vara hundvakt och kattvakt hela helgen,
det var först planerat att jag skulle bara vara kattvakt.
men min bror tänkte att det skulle bli lättare om Charlieb0y stannar hemma.
and ofcourse, im the perfect sister, so i do anything.

Så jag kommer bara chilla i en 2:a på hisingen.
folk är jätte välkommna och hälsa på, svänga förbi.

Ha en bra helg!
OVER AND OUT /Susanna

Inga kommentarer: